reklama

Len malé zamyslenie sa k sviatku Sedembolestnej Panny Márie

Prekročila tvoja noha zákaz, príkaz tvojho Boha? Dedičný je ľudí hriech, aký nájdeš naňho liek? Úprimné len odpustenie, hriechy všetky preč zaženie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Viac krát som počul verejné ironické narážky našich, nie spoločensky nevýznamných židovských spolubratov, na nepoškvrnené počatie Panny Márie, ktoré sa premieta asi do neuznania jej syna Pána Ježiša za mesiáša. Pre moslimov sme zasa neverci a jeden z nich ma v Jordánsku vážne presviedčal, že aj Ježiš Kristus bol moslim. Svojho času na prednáške som budhistickému Lámovi položil otázku, že čo si o Pánovi Ježišovi myslí. Mal som pocit, že tento Boží syn človeka mu bol celkom cudzí.

INRI
INRI (zdroj: dedo Pejo)

Bol som vychovaný ako veriaci katolík, ktorý z lenivosti, ale aj z iných dôvodov povinné úkony zväčša zanedbáva a málo praktizuje. No v v hĺbke duše veľmi závidím tej hŕstke ľudí, ktorí majú poctivý, nefalšovaný, nezištný, skutočný a pravý dar viery bez pochybností a otázok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hmm, čo s tým moji milí ľudkovia?

dedo Pejo

Štefan Vidlár

Štefan Vidlár

Bloger 
  • Počet článkov:  1 099
  •  | 
  • Páči sa:  2 426x

Emeritňí Doc. Ing. Štefan Vidlár, CSc. alias dedo Pejo, rodák z Holíča ze severňího Záhorá (70, 176, 120, 630 – vjěk, výška, váha, dúchodek v euro), odejdúc na penziju z Prešporku žit na Záhorí tentokrát s ozajstnýma zvírencama, aby mu čekáňí na pravdu Boží lachší ubíhalo, insitňe píše a veršuje vážňe aj ze srandú s chybama v zmuchlanej Záhoráčťině a ňekedy aj po slovensky. Politická satira mu neňi cuzí. (Sem tam pridá aj fotku.) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu