reklama

Spomínka na Mikiho

Pro mňa byli, furt aj budú, Vánoce tú rodnú hrudú. Krásný ligot v očkách ďeťí, radosť k tebje zas doleťí. Čistý úsmjef, šťebot úst, vďek a úcta, (trošku enem) ťela púst.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spomínka na Mikiho

Mikoláš, Mikuláš,

jakýže mi dárek dáš?

Cukrkandle,čokoládu,

ovocí či marmeládu?

Páchal sem len bježné hríchy,

hrešiu, šidziu, šel pot cíchy...

Milý Pejo!

Nedám ci ja dobrú radu,

či vrecúška plné suadu.

Ani ščascí, ale zvadu,

co mám robit, šeci kradnú...

Nesmjeje sa moja noša,

nedám kešeň plnú groša.

Ve vreci mám pro chudobu

starosci a bídnú zlobu.

Do tunela skryl sem losa,

je tam teplo, žádná kosa.

Za ty moje letné saňe,

děravý groš nedáš za ňe.

Jaký si ty dzivný Santa,

neňi je s tebú žádná sranda!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Gdo ťa poslau ze západu,

ket si došeu od východu?

Ďedko Mrazík, Santa, Miky,

za balíčky velké díky.

Vím, dvojnásobné puaty

... ty cisárové šaty.

Je to, Pejko, prosťe krátké,

klamat národ, také lachké.

Nosím fúzy, nemám bradu,

sem politik, čerťík vzadu.

A aj tý moji Anjeli,

partajňíci zbabjelí,

v Bruseli sa zabjehli.

Mám šak ale náhradu,

co pohnojí záhradu.

Je to chuapec s teho smjeru,

s ňím fajňe bude, ojój, vjeru.

Želám pjekné Vánoce

ozvem sa ci po roce.

Pane Bože, len to né,

nech tá sranda pomine!

Odpočívaj v parlamence,

de hafkajú psy aj ščence!

De mňaukajú lsťivé kočky

či na vajcách sedzá kvočky.

A z tých lavic milý Miky,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

nechoc ňikam, ket tak do Afriky!

Ostaň ty tam navjeky,

kamarád múj daleký.

Tvúj Pejo

Štefan Vidlár

Štefan Vidlár

Bloger 
  • Počet článkov:  1 099
  •  | 
  • Páči sa:  2 426x

Emeritňí Doc. Ing. Štefan Vidlár, CSc. alias dedo Pejo, rodák z Holíča ze severňího Záhorá (70, 176, 120, 630 – vjěk, výška, váha, dúchodek v euro), odejdúc na penziju z Prešporku žit na Záhorí tentokrát s ozajstnýma zvírencama, aby mu čekáňí na pravdu Boží lachší ubíhalo, insitňe píše a veršuje vážňe aj ze srandú s chybama v zmuchlanej Záhoráčťině a ňekedy aj po slovensky. Politická satira mu neňi cuzí. (Sem tam pridá aj fotku.) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu