reklama

Cúváňí, cúváňí, prachy z domu vyháňí...

Lockdown dycky spríjemňí, četba, co vjezeňí Vám zjemňí. Taká kniška od deda Peja, srand a fórú celá leja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jazdím celý život, no cúvať stále neviem. Ak mám nehodu, ťukanec, z drvivej

časti prípadov pri cúvaní. Ťukol som prakticky do nového auta syna a ten

prvý šrám mrzíííííí. Zacúval som do nevestinho služobného auta, aj ešťe v Prešporku do

susedovho zaparkovaného žigulíka. V Malackách na parkovisku bol v strede jeden

stĺp, fakt iba jeden, ja som ho trafil. A tak za celý život toho bolo

bezpočet, teraz z pracovným Fordom na farme je to takmer bežná vec. No ale

výnimočne trafili mňa zaparkovaného v Šaštíne pri cukrárni čakajúc na starú

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

mamu, ktorá sladkému sem-tam neodolá, a keďže už za tie roky skúseností viem

odhadnúť podľa zvuku, škripotu, poskoku a posunu auta silu úderu, tak sa mi

ani neráčilo vystúpiť, lebo som vedel, že nejde o nič vážne. Máme priateľa,

vlastníka autoservisu, tak ten sa už iba usmeje a možno si myslí: „Zase ste

se dochtore kochal?“ Teda cúval? I stalo sa aj teraz, môj Ford Ranger

obstál dobre, iba s prasknutým zadným svetlom a s ďalším už nepočítaným

ťukancom na karosérii. Zato z toho Mitsubishi opadali plastové diely ako

ihličie z uschnutého vianočného stromčeka na činžiaku. Vstúpil som si do

svedomia a dal som konečne namontovať cúvacie senzory s kvíliacim reprákom,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

aby to prebralo nielen mŕtveho, ale aj mňa. A Marek, kamarát v servise, po

oprave iba sucho skonštatoval: „Pán Vidlár, verím, že odteraz Vám budeme

opravovať iba predok...“

dedo Pejo

Štefan Vidlár

Štefan Vidlár

Bloger 
  • Počet článkov:  1 099
  •  | 
  • Páči sa:  2 426x

Emeritňí Doc. Ing. Štefan Vidlár, CSc. alias dedo Pejo, rodák z Holíča ze severňího Záhorá (70, 176, 120, 630 – vjěk, výška, váha, dúchodek v euro), odejdúc na penziju z Prešporku žit na Záhorí tentokrát s ozajstnýma zvírencama, aby mu čekáňí na pravdu Boží lachší ubíhalo, insitňe píše a veršuje vážňe aj ze srandú s chybama v zmuchlanej Záhoráčťině a ňekedy aj po slovensky. Politická satira mu neňi cuzí. (Sem tam pridá aj fotku.) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu